Slotenmaker contacteren via live chat
Waarom live chat met een slotenmaker?
1. U bent buitengesloten maar u kunt niet telefoneren? Uw batterij is bijna plat? U heeft slecht verbinding? Neemt u gerust contact via live chat met onze mederwerkers die meteen kunnen reageren en iemand ter plaatse sturen.
2. U zit in een vergadering en u wilt zich dringend over onze diensten informeren – live chat is de beste optie voor u!
3. U staat voor de deur met de sleutel afgebroek in het slot en u heeft besloten om even te kalmeren bij een vriendin maar u heeft geen zin om naar slotenmakers rond te bellen – via live chat krijgt u meteen antwoord en indien nodig maken wij onmiddelijk een afspraak wanneer dat voor u best past.
4. U zit in een scheiding en u voelt zich niet veilig – informeren over inbraakpreventie via live chat of maak een afspraak om zo spoedig mogelijk alle deursloten te beveiligen.
5. Het slot van uw garagepoort kunt u moeilijk opendoen. Het slot is waarschijnlijk versleten maar terwijl u op werk bent kunt u zich even snel informeren – via live chat – en indien nodig een afspraak maken om het slot preventief te vervangen.
6. U bent een eigenaar van een appartementsgebouw en u wilt nieuwe slot plaatsen omdat een huurder is weggegaan zonder zijn sleutel af te geven. Geen zorgen – via live chat maken we een afspraak om zo snel mogelijk langs te komen en een nieuwe slot te plaatsen.
7. U heeft een nieuwe huis gekocht die een voordeur en twee achterdeuren heeft en u wilt alle sloten laten vervangen waarbij alle drie deuren met dezelfde slutel kunnen geopend worden. U bent bij Securelocks aan het juiste adres – via live chat krijgt u meer informatie.
8. Toen u op reis vertrokken was, was de sleutel in het slotafgebroken. U bent nu in buitenland en u weet dat u niet makkelijk terug naar huis kunt. Om iedere onzekerheid te voorkomen advieseren wij – met een klik op live chat – een afspraak met onze mederwerker te maken zodat op het moment als u voor de deur staat, onze technieker voor u uw deur kan opendoen.
9. U heeft een maand geleden van ons de factuur gekregen maar nu bent u die kwijt. Met een klik op live chat kunt u naar onze medewerker vragen om de factuur opnieuw te sturen. Indien u kiest voor een papierloze optie krijg u de factuur op uw e-mail op dezelfde dag.